Träning och plugg

Suttit ute i solen/molnen och plugga lite.. funakde faktiskt att ta med datorn ut! Ska nog vara sådär halvers väder för att det ska gå.. EN anledning till att moln kan vara nice ibland! Träffade en vaktmästare som jag började snacka med och jag berättade att han hade drömjobbet. Han tipsade mig om att jag kunde jpbba som ett svin som sjuksköterska några år och sen köpa egna fastiheter och bli fastighersskötare för dem:) Rätt bra idé! Får åka till Norge och bli smårik först och bli en grym sköterska och sen sluta när jag är på topp! Sen så blir jag hemmafixare;)



Blev en 45-minuters löptur vid Olle Fiskares väg och sen över Nydala och campus för att slutligen springa vid älven och upp till Carlshem.. Där väntade Oskar för att gymma med moi! Det blev väl typ en timme där å sen sprang jag hem och nu blire plugg igen..

Top Model nästa???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0