Vad hemskt!

Gud vad hemskt det var på mittbedömningen idag, kändes som om alla missförstod mig! Allt går ju bra på praktiken men när det blev diskussion om uppgifterna blev det kaos! Innan slutet hade det fått en bild av mig som slapp student som är ostrukturerad och som väntar med allt till sista veckan! De började ge mig tips inför c-uppsatsen att jag skulle vara ute i god tid och planera och att jag skulle se det här som en lärpenning... SUCK! Missuppfattad till tusen=/ Men men jag skiter i utbildningen och hoppas på att jag blir en kunglig sköterska ändå!

Hjärtat i halsgropen, känner stressnivån trappas upp dag för dag.. Mamma ringde och överraskade mig om att jag inte har någon hemförsökring och att jag därför står oförsäkrad inför resan! Snacka om grädde på moset=/ men nu har jag fixat det också, blev länsförsäkringar och jag hoppas på att de är bra att ha å göra med:)

Måste iväg på orkestern ikväll även om jag inte känner lust, ork eller att jag har tid med det.. Hade hellre pluggat och tagit en löptur, skulle sitta sjukt fint med LÖPNING!!!!

Gnäll, gnäll å åter gnäll..

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det är ju inte såna uppgifter det handlar om i slutändan. Du blir en alldeles förträfflig sjuksköterska!

2010-04-28 @ 09:49:23
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0