Mulan

Såg Mulan igårkväll när jag agerade hemtjänst/sjuksköterska/personlig assistent till sjuklingen, varför har inget sagt hur sjukt bra det filmen är?? Kan inte minnas att någon som sett den har tipsat mig om den.. Iofs hade den fått 7,2 på imdb såg jag nu:) Var mkt med de stereotypa könsrollerna och Mulan som lyckades med att visa att kvinnor åxå kan:) Bäst gillade jag nog den tjocka killen i filmen, så jäkla bra!!! Alternativt Mulan eller hennes vovve, sjukt söt:)

Cool tjej!

 

Vad händer idag då? Jo Milla kommer hem! Får se om vi hinner ses nåt ikväll annars hoppas jag hon har tid att ses imorgon:) Planen annars idag är att gå ut på promenad snart med Björn och sen är det öppet tills kvällen då planen är tältning:) Hoppas på att sjuklingen blev bättre av min omårdnad:)

 

Hittade en gammal egobild från nån praktik på NUS;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0