Tältning

Det blev tillslut en natt i vildmarken ändå efter diverse missöden och sjukdomar.. :) Men den som väntar på något gott... ;) Vi cyklade bort till Nydalasjön och slog läger vid vattnet på en sjukt bra grusplätt som var som gjort för att tälta på:) Gick riktigt bra och fort att få upp det, hade förberett mig själv på att jag skulle isa mig från min värsta sida med diverse svordomar och könsord men det behövdes inte! Pinnarna var gula som jag minns dom till och med!



Elden brann för fullt och vi grillade korv och pinnbröd:) Å så grillade jag chokladtoffe också bara för att jag gillar att kladda och söla ner mig..;) Men gottigott blev det! Mysigt också att det var en sån vacker himmel då kvällsolen gick ner..


Vackert!

 

Gissa vem som hade störtsta grillpinnen?? ;)


 

Fick sova riktigt bra inatt, "släckte lampan" 00:00 och vaknade väl rätt tidigt men steg inte upp förrän typ halv åtta, åtta nåt.. Korv och karra till frukost är grejer det måste erkännas! Vildmarksturen avslutades med ett dopp i Nydalasjön där vid beachvolleyplanerna, rätt kallt i vattnet men vi fick då upp värmen rätt snabbt efteråt:)





Nöjd tjej, lika lycklig som vanligt! <3 livet <3

Kommentarer
Postat av: Carina

Men såååå mysigt!!

Kramkram

2010-08-20 @ 17:49:14
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0