Kaffe är det bästa!

Ja det är verkligen det bästa av allt här på jorden tror jag.. å kakor förstås! :) Vet inte vad jag vill ha sagt med det här men men det finns säkert någon poäng i det hela;)

Funderar på att sätta Emil på dropp så jag kan slöa bort dagarna istället.. ;)



Dagen har gått fort och vi har faktiskt hunnit göra en del på uppsatsen.. men det tar sjukt lång tid allting som man pysslar med! Fick se Mias bebis idag på lunchen åxå vilket var nice:) Ska väl skärpa till mig och fara och hälsa på Mia någon dag här framöver tänkte jag:)


Ikväll blir det vattengympa å sen blir det att cutta av håret.. :) Å så hoppas jag på att det finns lite tid till att kika på film efter det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0