Ljusning

Igår blev en kul dag med klassfest och utgång på Origo. Vi hade först middag hemma hos mig, Maria lagade svamprisitto till oss och så hade vi grillad kyckling till det, gottigott:) Sen så blev det som sagt var klassfest på Geografigränd å så utgång:) Jättelänge sen jag var på origo faktiskt! Träffade jättemånga som jag kände där och fick bugga med lill-björn men jag har dock inget minne av att jag dansade nåt med Stor-björn. Snöbrottning med Milla, Oskar och Allan på vägen hem, sjukt kallt med tanke på att jag hade klänning och nylomstrumpor på mig;) Men kul var det iallafall:) Jonny stod och vaktade barnen, så förståndig så.

Idag har jag städat och gått en promenad ner på Strömspilen. Å så har jag lekt i snön med Jonny å tefatet, sjukt kul med pudersnö! Hade verkligen suttit fint med lite snowboardåkning nu.. Sen så blev det julmysfika hos mig för en gångs skull (tur jag hade städat)  Mkt kloka tankar finns där..

Ikväll blir det korridorskalas, Phimpho är födelsedagsbarnet som fyller hela 46 år (eller var det 47? beror på hur gammal mamma är..??). Blir trevligt hursomhelst.


ååhh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0