Alla <3 ans dag i kärlekens tecken

Spenderade dagen med min lillebor Anton som var å hälsade på broder Tuck i helgen. Vi tog en långpromenad vid älven å så tittade vi förbi hos Jonny en sväng. Va med Angelica och Anders åxå å det bjöds på en hel sopsäck med kläder som jag fick testa plus wienerbröd å kaffe! Nice söndag det.. =)

 




Kärlek tänker ni säkert nu, men det är tvättäkta syskonkärlek!!!



På kvällen var jag inbokad med mina älskade.. Han hade lagat jättegod middag med fetaostfyllda kycklingfileer och nån potatis och olivröra till det. Sjuuukt gott!!! Plus att han hade köpt semlor till efterrätt! =D Blommar fick jag åxå<3 Kände mig verkligen som världens lyckligaste flicka!

Efter maten rådde vi om varandra å så avslutades kvällen med en tragiskt film..

Kan inte bli en bättre dag!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken härlig dag! Danie överraskade med sig själv klockan sju på morgonen, så nu är jag uppe i Slussfors och åker vidare hem i eftermiddag :) Så vi kanske får ses nästa vecka eller så?

2010-02-15 @ 13:08:23
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0