En kall natt..

Ja de blir lätt kallt när man ska konkurrera med ett smalt täcke som bara vill ramla ner på golvet hela tiden.. Bostaden borde utforma en mer parvänlig storlek på sina sängar.. Baksidan av att falla för de stora pojkarna! ;) MEN jag klagar inte, humöret är bättre nu än på några dagar!

Viktoria Beckham ser visst lite frusen ut.. ;)



Ska kolla igenom mina anteckningar och läsa ett par kapitel i Intregrerad organsiationslära och så baka ut brödet som är på jäsning.. blev mina vanliga standardbröd fast utan russin den här gången eftersom jag tänkte att jag var nog söt ändå.. ;)

På fredagmorgon ska jag, Lisa och Frans fara på KTC å leka sjuksköterskor - flitiga som vi är! =D Ska bli kul tycker jag.. Frans kommer att bli min alldeles egna nåldyna!!! Haha=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0