helg i sikte!

Måste säga det att AnnikaUL börjar få nördtendenser.. Helt fast i min distanskurs, timmarna rinner iväg framför datorn å jag njuter av att läsa å skriva!!! Dessutom har jag börja med att faktiskt FÖRSÖKA fixa vissa fel som min dator har å ibland lyckas jag faktiskt! :) Liten kick får jag av det åxå.. Njuter av att fixa tabeller på datorn åxå, det är nåt magiskt med att siffor förvandlas till förgglada cirklar och staplar som jag själv får bestämma hur de ska se ut.. Kick kick!

Var på en långpromenad med Emil igår, vi gick runt Nydalasjön. Kaffe å surr på det hemma i hos mig. Nice:) På kvällen kom Milla förbi för att vi skulle planera lite festligheter.. Vet inte om vi blev så mkt klokare men jag kom fram till vad jag ska klä ut mig till imorrn på Ryssfesten! En bra början det iallafall.. Ser ut att bli nice väder i helgen åxå så jag taggar skidor på lördag å söndag:)

I eftermiddag ska jag ner på stan å inhandla Vodka och en present till födelsedagsbarnet.. på kvällen ska jag haka på Stina till en av hennes vänner å käka middag å spela spel. Fredagsmys!




Roade mig med att analysera en dags diet.. Jag ligger rätt bra till tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0