Huvvaligen

Som svar till Carina så har jag bara sökt ett jobb hittills men jag ska väl kasta iväg fler ansökningar.. Va inte så pepp på att gå som undersköterska på NUS en sommar.. Vil vara ute! Lämnade in en halvhjärtat intresseanmälan till kyrkogården men jag lär inte få det. Skrev ett kasst mail, svarade på de de ville men talade inge gott om mig själv vilket nog krävs om jag skulle ens ha en liten chans att få det. Men men jag ska kolla som sagt men det är sååå jobbigt att fixa jobb, har inte behövt hålla på med sånt förut ju. Jobben har kommit till mig om man säger så;)


Har haft 4 bra dagar med Stina i slutet av veckan, fika å surr på torsdag, bio å surr på fredag, Origo å surr på lördag å filmkväll å fnitter på söndag. Jag klagar inte! =) Vi såg på Top Gun och den var lika bra (om inte bättre) som den brukar vara. Den längsta killens kropp är ju att döda för! ;)

Partajsbild från i höstas, visst var jag snygg i håret??




Sämsta början ever på veckan, kom till MB för att vara ambitiös och läsa organisationsboken (som för övrigt inte har ett piss med sjuksköterskeutbildningen att göra) men så var det nån som hade norpat åt sig den innan kl 9 på morgonen! Plus att jag fick två spydiga kommentarer på raken av en av mina närmsta.. Inte det jag behövde just då känner jag.. Gick bort till UB istället och hittade ett exemplar där i Röda Rummet. Hann läsa lite mer än hälften av den iallafall innan det var dags att vandra till VVH och käka lunch. Fick gott sällskap av min granne från Kråkberg som har börja plugga till sjuksköterska nu i vår=)

Snart är jag hemma igen.. Onsdag! Bilden är tagen från bilen i grannbyn



Skidor blev det efter jag hade grejat klart på skolan, åte dock bara två varv på 3,7:an eftersom det var sämsta glidet ever å att jag inte hade nån energi alls i kroppen för att träna. Kom hem käkade å nördade fast på distanskursen å nu är det nu! Fan vad tiden går fort!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0