Korta helg!

Usch varför går helgerna så fort??? Va kung att Carro kom igår=) Efter barnkalaset som slutade vid 18:30 så gick vi hem till mig och spelade saxofon och klarinett fram till melodifestivalen. Lagade mat medan vi lyssnade på bidragen inifrån vardagsrummet. Blev faktiskt riktigt gott, wok med kycklingfile kryddad med chili och curry och jasminris till det. NICE:) Sen så däckade vi ganska tidigt.. Idag hann vi bara käka frulle och surr lite innan det var dags att älga iväg till NUS och bussen=/ Vi skulle ha tagit å goprata med Hendry eller nån så vi hade mer noter att spela tillsammans:)


När Carro hade åkt gick jag hem och bytte om till träningskläder sen gick jag till nydala och åkte ett varv på hundspåret. Det var ett lätt spår men det blev aldrig nån vila för benen då det inte var några backar alls. Lätt sluttande elller platt å typ tre uppförsbackar. Sjukt tungt gick det för mig å jag ångrade nästan att jag gått dit innan jag var framme. Jäkla kräksnö! :( När jag kom hem åt jag lunch och så pratade jag med banken, pluggade lite på distanskursen å så var det dags att ställa sig vid spisen igen för att koka palt. Dock gjorde jag värsta tabben, grovrev potatisen av gammal vana utan att tänka på vad jag höll på med.. så det blev paltar med armar!!! Snålade med saltet åxå så det var inte det bästa koket jag har gjort, tur jag inte hade bjudit in någon på middag! Jag hade ju tänkt bli gift någon gång så det går inte å bju på nå halvdana paltar.. ;)



Faila rejält på affärn åxå, skulle köpa ost å tamponger men kom hem med bakgrejer istället.. Suck! Så det för bli en tur imorrn IGEN... Börjar vara less på att handla nu! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0