Middag och bad

Firade tentan med God middag tillsammans med 2 av mina vänner från Laos, Phimpho och en jag inte kan stava till!! =) Kyckling, sickyrice, sallad från igår samt en underbart god kycklingsoppa! Niiiice:) Kaffe och en kanelbulle på det så var man mätt och belåten.

Gick över till älsklingen som satt och jobbade.. Jag la mig i badkaret nån timme och läste lite kurslitteratur. Sjukt intressant:) Sen blev det mer läsning å surr innan det var dags att skäcka lampan.




Nu ska jag väl gå iväg till skolan och se om det finns nån tid ledig nu för KTC tillsammans med Lisa och Frans. Blir nog kul:) Till kvällen vakas det lyxmiddag hos Stina som agerar kock fredagen till ära. Blir nog nice det med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0