Studentski

Igår var jag i Hemavan och åkte i backen hela dagen. Första timmarna åkte jag med några tjejer från klassen men vid 12 mötte Älsklingen och Oskar upp mig vid Solkattenliften=) Var väldigt blåsigt så det var bara två liftar öppna=/ Men men det var kul iallafall:) Åkte lite i skogen åxå å det var niiice=) När bamsebjörnen å de andra från ID drog sig mot Afterski hakade jag på Ida som jag hittade i liftkön så vi åkte nån timme till och gick sedan till Afterskin strax innan 16 då liften stängde. Satt å myste med de andra för att få lite värme i gammkroppen!


Kvällen spenderades hemmavid framför datorn i jobbsökandets värld. Ångest är det enda ordet som kan beskriva min känsla inför sommaren.. Huvvaligen!

Sitter nu nere i källarn på hemtjänsten och väntar på att bussen ska gå till Hemavan för ytterligare en dag i pisten.. Eller så åker jag upp dit med Millabus, får se hur lång tid hon tar på sig!  Har bara köpt liftkort för 2 dagar så resten av helgen blir det nog att vara hemma med familjen å busa med lillebror och mamma. Vi ha tänkt baka på hällan å så har jag en tanke på att åka Tegsnässkidor med Strimma upp mot Rauksdaln=) Det blir nice det! 

 


Kommentarer
Postat av: Carina

Åhh, vad jag blir sugen på Hemavan nu och deras härliga backar!

Det var ett tag sen vi var dit.

Vi ska i alla fall till Solberg en sväng i Mars å det ska bli så kul!!

Hälsa alla!

Kram

2010-02-05 @ 19:05:39
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0