Uppdatering - Torsdag

Shit pommes frites vad veckan går fort! Hinner inte med alls!!!! å inte har vi fixat nåt inför helgens barnkalas.. men iofs så tänkte vi att de får baka nåt å ta med sig så det är inte så mkt att fixa innan. Verkar dock inte vara så många som tänker komma.

VAd händer då? Jo det är skola hela dagarna och det är intressant, vi håller på med Stroke, Parkinsons, MS och sånt som sitter i skallen. Idag ska det handla om döden typ. Det är jätteinressant:) Skulle kunna tänka mig att jobba på Axlagården när jag är klar sjuksköterska!

Igårkväll var jag inbjuden på middag till mästerkocken Stina, det var sjukt gott! Ganska lustigt med tanke på att hon inte trott sig laga mat förut och nu när hon gör det blir det kung! :) Synd att hon inte är hemma i helgen då barnkalaset är:/ Men men vi har besämt att vi ska fira våra födelsedagar genom att ta en heldag på stan (troligen den 14:e) och sen köpa hem Kebab. Kebab är nog ganska underskattat!

Tacosen i våras som förändrade mittt liv.. ;)



Ja å efter miiddagen gick jag hem å så kollade jag första åket med Anja medan jag läste om Stroke.. Sen blev det en löptur runt Nydalasjön och det var inte kallt rent i ansiktet å så, nä det var öronen och inne i kroppen kölden gav sig tillkänna! Men jag tog mig runt trots att jag gatt gå vissa bitar på slutet pga den kalla luften. Annars kände jag att formen var rätt bra trots att det blivit oförskämt lite träning sista tiden. Sen gjorde jag en Avatar av mig själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0