Check

Har städat korridoren med Thomas imorse å så har jag läst 1/8 projektrapporter.. Blidde lite bönor och en äggmacka till lunch, nice! =) Bönor är goooda å helt underbara!!!! Helst de stora vita bönorna men de har jag inte hemma, ska köpa en påse okokta nästa gång jag går ner på Maxi å handlar:)
Igår var jag på god middag hos Jonny, käkade en paj med nötter, soltorkade tomater, oliver, fetaost och annat gott:) En riktigt bra kock den där Imma:) Det är nice det, passar bra in på mina krav på bra släktingar.. ;)Såg en ganska udda film sen på kvällen som hette 9. Svårt att förklara handlingen i den men konstig var den tyckte jag iallafall. Förälskade mig i salt och vinägerchips åxå vilket kanske inte är det bästa förälskelsen..;)

 


Emil verjar visst vara sjukt stolt över att vara glädjedödare, tur för honom! ;) Sa snart pallra mig ut i det vackra vädret innan det mörknar igen..

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0