En händelserik dag

Idag hände nåt hemskt pinsamt. Låg å funderade i sängen vad dagen skulle bjuda på och kände ett konstigt lugn över den kommande dagen. Kom då på att jag hade bestämt träff med Lisa på MB vid 8:30, kändes som om nåt var konstigt och kollade klockan på mobilen.. 08:34!!! Shit jag måste ha stängt av alarmet i sömnen!!!! Har hänt förut men aldrig så att jag har försovit mig!!! Yrvaken ringde jag Lisa å sa som det var och efter 25 min var jag på plats men medhavd matsäck å flottigt hår;) Tur att vi hann göra det vi skulle göra innan kl 12 ialalfall som planerat:)

Jennie kom förbi MB lite spontant sådär och hakade på mig när jag skulle agera bebisvakt åt Anna när hon skulle ta några blodprov. Gick ganska bra för mig måste jag säga å Julie protesterade bara de sista minuterna innan Anna kom tillbaka å efter någon minut lämnade jag över den gråtande Julie till Jennie.. Tur att Anna kom tillbaka:) sen så gick vi hem till Anna och gjorde varma mackor å drack kaffe.

kom hem å läste fucking artiklar till den projektplan som jag å Lisa ska opponera på, sjukt segt! Men det visar då på att vi är pålästa iallafall innan seminariet å då FÅR jag gnälla på alla lata studenter som inte förbereder sig inför seminarier..;)

Ikväll så gjorde jag COMEBACK i Hemvärnets musikkår här i Umeå. Har tidigare spelat i Lyckseles kår men det var några år sen nu.. Men sjuuukt roligt var det och trevligt folk var det åxå:) I will be back next week:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt att spelningen gick bra! Härligt att ha nåt att se fram emot. :)

2010-01-13 @ 11:27:53
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0