Godmorgon

Har läst ett kapitel ur ledarskapsboken sen jag steg upp imorse, vet inte om det ger så mkt kunskap till kursen å så eftersom den är riktigt mest mot hur det är att vara enhetschef på en vårdavdelning typ.. Men intresant läsning är det iallafall som berör forskning som gjorts på personalens arbetsrelaterade hälsa och sånt. Jämför de olika ledarstilarna med min chef hemma i Tärnaby vilketr känns ganska kul:) Haade en liten tanke på att bli nån typ av chef i framtiden så det känns som sagt var intressant men lite onödigt att läsa just nu. Men jag har inget bättre för mig så..

Slängde iväg ett mess till Anna och frågade henne om vi ska gå Nydalarunt idag men hon har inte svarat än, Julie brukar sova vid halv tolv så då blir det då isf. Jaja intrresseklubben antecknar förstår jag.. Ska kolla Cambro nu om de har lagt ut nå spännande.. ;)

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0