Jäkla väder

Kom mig inte iväg till Lycksele i onsdags som planerat eftersom det var en fucking snöstorm som omsvept hela norrland typ =/ istället traskade jag över till loverboy och vi hjälptes åt att städa hans lägenhet. Mysigt avslut med varsitt glas mjölk med musli i soffan;)

Torsdag var det fortsatt kasst väder och fredagen var det istället kallt. Blev en långpromenad runt Nydalasjön som höll på att förfrysa mina fina händer=/ På kvällen kokade jag palt och så for jag å Stina ner på stan och kollade på Snabba Cash. Den var bra men inget storslaget alls i mina ögon.. Men det var kul att se på bio=)

Igår skrev jag ihop ett personligt brev och så skickade jag iväg en ansökan om sommarvikariat på psykiatriska kliniken här i Umeå. Bara hoppas att jag får det nu! =) Promenad runt Nydalasjön med Markus, mindre kallt då men ändå för kallt för skidorna..=/ Men det var nice med en surr med honom! =)På kvällen var jag bortbjuden på middag hos Oscar och det var rikttigt trevligt. Kyckling å ris bjöds det på å så manligaste tårtan ever - PRINSESSTÅRTA=) Utgång efter det på origo med David, Oscar och Stina, mötte upp med Johanna och Markus där åxå=) Plus att Jennie var där om DJ=) Å bästa barlaget! Men jag blev lite trött efter klockan ett, skyller det på att jag hade satt väckarn på sju på morgonen för att gå upp å göra nytta.. Å det gjorde jag ju åxå=)

Så sammanfattningsvis så har det varit kasst väder i veckan å därför har det inte blivit nå mer skidor för mig=/ Så därför har jag nu klätt på mig understället och väntar på att frukosten ska lägga sig nere i magen iannan jag sticker iväg till spåret.. Blåsten och kylan till trots;)

Kommentarer
Postat av: Carina

Håller tummar och tår att du får vikariatet.

Har du bara sökt på ett ställe?

Kram

2010-01-31 @ 20:32:42
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: David

Vi måste ut igen snart och dansa typ all night long!

2010-02-12 @ 11:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0