Min fredag..

Idag har jag sovit längre, väckarn ställdes på 8:00 och jag känner mig hyfsat utvilad men formen sviktar.. Fått tillbaka den fruktansvärda tandvärken som kommer då visdomständerna får för sig att det ska växa en liten bit till bara för att jävlas. Så igår drogade jag mig med Alvedon 1g plus Ibutemin 400mg innan jag gick till skolan, avslutade kvällen med 1 g Alvedon åxå. Tänkte att jag bara får använda min superkombo då det blir riktigt jobbigt så jag tog bara 1 g Alvedon då jag steg upp idag för att trycka bort den värsta värken. Tänkte rycka upp mig nu och bege mig till spåret för lite skidträning, har dock svårt att bestämma mig för vilket spår jag vill åka på.. Gimonäs eller SM-spåret på Stadsliden... Det är frågan!

Får se om jag går ner på stan en sväng i eftermiddag eller hur jag ska göra.. Kanske ta en dejt med bästaste Emil som för övrigt numera förgyller min bokhylla med sina vita fina tänder.. Han, Per Elofsson å Millabur är de nya snyggingarna som får denna ära!

Grrr..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0