Ny kurs

och den kommer bli slapp.. fattar inte varför de lägger den på 7,5 Hp när man skulle kunna klara av innehållet på typ 4,5 hp istället. Mera tid till sjukdomskursen som kommer istället.. Typ ha tid att skriva VFU upgiften EFTER VFUn istället för UNDER VFUn då man är slutkörd! Men men jag har ingen beslutanderätt på instutitionen för Omvårdnad.. inte än iallafall! ;)


Idag har jag förskt skriva ihop ett CV, logga in på min distanskurs för att kolla så att allt fungerade, ätit lunch med Milla å så har jag varit ute på löptur och styrketränat lite efter det. Kvällen har jag spenderat med trevligt sällskap på Laboratorvägen tillsammans med Stina och Sofia som gick i min parallellklass på gymnasiet. Trevligt=)

Nu blire en kopp te och att läsa lite om ledarskap i en bok som jag lånade för ett par veckor sen, den ska ju snart lämnas tillbaka så det är bäst att läsa igenom kapitlena som man skulle läsa tänkte jag. Läste ett rätt intressant avsnitt om ledarskap och genus iannan jag gick bort till Stina.. Genus är alltid intressant att diskutera men ack så känsligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0