Stadstur, de små guldklimparna som ger livet extra krydda

Gick ner på stan i det vackra vädret idag för att spana in rean litegranna. Hittade inte så mkt med gillade rean på Gina Tricot kruxet var bara att de var sjuuukt mkt folk där och att det blev sjuukt varmt med vinterjackan å allt. MEN jag blev en festklänning rikare (eller fattigare beror på hur man ser det). Den är lila slappmodell med paljetter på axlarna typ..  Svårt att förklara med andra ord..

Mötte upp Jennie och sedan Markus för att ta en fika, gick bra för dem men sämre för mig med fikat - MAT för mig istället för jag insåg att jag var hungrig. men det var nice iallafall att sitta å snacka med vackra människor:) Det är så skönt med vänner som man bara kan vara sig själv med och träffa närsomhelst å att relationen inte försämras bara för att man inte haft tid att träffas på länge. Fick sällskap på min promenad hem åxå av Markus, han bor ju rätt nära här så det var ju inte helt opassande plus att vi fick mer tid att snacka:)

fina markus å två kändisar

Gammal bild men vafan, Emelie å Jennie




Lingonsylten snart slut.. Skulle behöva att nån gullig släkting skulle knacka på med en burk;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0