Fest

Igår blee fest med MILLABUS framför allt. Vi gick först på en förfest hos Markus där även herr Jimmy var och Isak å hans nya tjej plus nån snubbe som jag inte kände. Fredrik N joinade oss där men vi gick ganska snart vidare till Åldihems bibliotek för lie lek och bus. Sen så fortsatte festen hemma hos Fredrik J med han å Oskar å Erik:) Jag å Milla fick visa upp Macarenadansen och så snackade vi en del goeco.. :) Bästa kommentaren för kvällen ar Millas:

"Köra buss är ju bättre än att köra bil, alltså måste jag ha kört riktigt bra"

Kan tilläggas att det var bara JAG som skrattade och tyckte det var riktigt kul..;) Blev träning för mig också, skjutasade Erik (en 80kg+ klump enligt honom själv) på min supercykel ner till stan.. Det är min lott här i livet, skjutsa på cykeln dvs=) But I like it!!! =D Blev TC för oss och där mötte jag upp några brudar från klassen åxå men jag tappade ganska snart bort dem... Å så gick jag hem rätt tidigt eftersom jag tänkte för mkt.



Nu ska jag å Thomas som är tillbaka i stan fara bort till Nydala och simma!! =D Blir nice det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0