Jaha..

Ja nu är det bara 4 arbetsdagar kvar tills min långledighet.. et inte än vad jag ska göra, Milla vill att jag ska komma hem till Tärna men jag känn mig inte sugen faktiskt. Skulle vara för att få träffa henne och Vickan isf.. Men men jag får se va som händer. Ev hade det varit nice att fara på Trästock men jag känner inte för att åka dit själv. Jonny kommer hem på onsdag så det är ju lockande att stanna i stan för att få umgås med honom åxå.. Å så har jag ju släkten i Övik åxå..  Hm hårt att välja! Det som då är säkert är då att jag ska ta lååånga promenader och bada:)

Agerar väl inte politiskt korrekt i alla lägen, känns inte riktigt bra..

Nu ska jag traska ner på jobbet, fint väder ute:)

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad vill DU göra? Det är det som du ska bry dig om :)

Kramen

2010-07-20 @ 16:04:49
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0