Sicken dag

Idag har det blivit hårdträning med Emil, sjukt jobbigt! Sprang upp å ner från slalombacken  5ggr.. Eller Emil gjorde det, jag gatt gå sista biten upp varje runda.. Sammanlagt blev det 2 timmars löpträning för mig, sprang vilse i skogen så jag tillslut hamande på Tomtebo;)

Blev därefter lunch å så en badtur med Jonny, ganska kallt i luften å blåsigt så jag huttrade nog en del;) Resten av eftermiddagen satt jag ute i solen och chillade:) Ikväll har jag å Emil varit på bio och sett Inception som hade premiär här i Umeå idag:) Den ar bra tycker jag! Men det krävdes mkt koncentration!


Planen för morgondagen är att åka buss til Nordmaling och gå på markanden där med pappsen å sen fara på Kroksjöfest på kvällen:) Får se vilken tid jag åker tillbaka till stan på söndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0