En dag på stranden å en kväll på hemtjänsten

Japp rubriken säger ju nästan allt! Började med en sovmorgon till typ åtta å sen frukost å promenad:) Soligt!!! Sen så for jag å Stina till nydalasjön och hade picknick där, sjukt nice!!! Det ar nog tur att i satt oss lite avsides, Stina hade planerat allt sjukt bra! =D Jag hade då med mig en tonfisksallad som ble riktigt god, det bästa av allt är att jag har en låda kvar att käka upp senare i veckan:) det är verkligen MMA när det gäller matlöagning för AnnikaUL i sommar.. Fil/Mjölk med Musli består min föda till huudsak av å glass i stora lass!!! Lär ju få mkt kalcium iallafall;)

MAT :)

 

Vackert väder!


Fina Stina



Sjukt bra dag!!! Känner mig dock som en gräsänka numera.. =/ Gick inte tipptopp på jobbet ikväll, har inte koll på kvällsruntierna för fem öre, kan ju iofs bero på att det är första kvällen jag jobbar! men men jag vill gärna göra rätt till 100 % på en gång!



Kom på mig själv idag att sakna vissa personer som alltid funnits i mitt liv, främst tänker jag då på JIMMY och på ANDERS G.. Tänk om de fanns närmare..=/

JIMMY :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0