Förfesten

jaaa vad ska jag säga? Milla hade personalfest igår å kom hem en sväng för att bättra på nagellacket å självklart kom AnnikaUL på besök för att ta en liten pre-drink;) Ja mina naglar blev också rosa å ögonen fick samma färg som Millas<3

Same, same??



Sen bleve förfest hos Johannas kille Björn som bor bredvid mig och vi dansade sjukt mycket:)

Vi er røde, vi er hvide
Vi står sammen, side om side.
Vi er røde, vi er hvide
Vi står sammen, side om side.
Sen skulle jag på Origo, vet inte om jag kom in eller om jag bara stod utanför.. Det jag vet är att Jonny<3 följde med mig hem så jag fick sova, fin kille! Å det är MIN, MIN, MIN =D

Fick ett mms av Stina, bild från projektarbetet i trean:)

 




Kommentarer
Postat av: Milla

Det sjuka är att vi ser ju likadana ut! :o



Jag vet att jag har mörkare hår, och du ljusare, men bredvid varandra smälter vi ihop! ^__^

2010-06-05 @ 17:12:31
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0