Händelserik måndag

Började dagen med tvätt och rensning av handfatet.. det var sjuukt tätt och när jag skruvade upp det förstår jag varför! Sen så har jag städa lite å så for jag å Stina (och efter ett tag även milla) ner på stan för shopping. Jag köpte mig ett par nya löparskor och två par löparsokar:) Å så handlade jag lite mat på Hemköp.

Därefter blev det att laga Raspeballer med Milla och så kom Oskar och käkade med oss plus Stina med egen matsäck:) Sen så började Osckar fixa med min dator men det tog ett tag så han fick ta med datorn hem till sig medan brudarna å jag for ner på stan för sommargympa:) Var sjukt roligt å sen var det tänkt att jag skulle gymma med Oskar men då var inte datorn fixad plus att strömmen var slut så milla fick komma med sladden;) Sluutade med att vi kollade på "Sommaren med Göran" medan vi väntade på att datorn skulle fungera igen.. Den var SJUUUKT rolig, har inte sett en så kul film på länge!! =D SE DEN!!




Sen så blev det alltför sent så jag å Milla cyklade hemåt, men det blev ett uppdrag som hette duga på tyå 1,5 timme utonomhus å sen avlsutade vi vår kväll tillsammans vid hennes köksbord då vi käkade palt strax före kl 2..;)

Men fasen nu sen jag kom hem har jag ladda ner ett nytt antivirusprogram plus att jag har installerat nå uppdateringar som hakat efter.. Imorgon är en annan dag!

Den eviga dagen är här.. Sommaren är farlig!


MEN TUSEN TACK TILL OSKAR SOM FIXADET TILL MIN LILLA BEBIS IKVÄLL!!!
GULD VÄRT:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0