Idag

Har just sett klart When in Rome som jag bärjade se i söndagskväll, den var faktiskt riktigt bra tycker jag! =) MEn man ska ha förkärlek för tjejfilmer om man ska tilltalas av den tror jag.. Idag är jag ledig men jag verkar vara den enda.. =/ Men det ska bl skönt iallafall! Hoppas solen kommer tillbaka så jag får bättra på brännan inför jobbet;)

Kommer att bli sjuuukt stressigt tror jag i sommar om de inte ser över personalen så vi blir lite flera, inte kul att måsta stressa mellan brukarna! =/ Man kan inte heller trolla och vara på två ställen samtidigt ju! Men jag tror jag kommer trivas iallafall när jag kommer in i rutinerna:) Ser ut som om jag kanske måste jobba midsommardagen också, jag är kluven till det men man tjänar ju grymt mkt bättre under storhelgerna..

SJUKT vad jag saknar mitt <3 vill att han ska vara här hos mig nu!!! Dricka öl på stranden, tälta, mysa i soffan, gå på bio, fika på stan.. titta på varandra och bara vara.. Tänk att det kan göra ont i bröstet när man tänker på allt detta!!! Men det är inte många veckor kvar nu och det kommer vara intensivt på jobbet så jag tror det blir bra:) Får ju lite money att spendera tillsammans med <3 också å det är ju inte helt fel det;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0