Di Leva var före sin tid!

Hittade ett gammalt album från 2007 med Thomas Di Leva nyss, visst ser han ut som en Avatar??

 

Tycker för övrigt att det är synd att man inte har tillgång till "Miraklet" på Spotify..=/ Tur Youtube kan stilla abstinensen!

 

Jag är så glad för du är hos mig
du fångar mig med varje lek
och vad som helst kan alltid hända
för i vår dröm är allting smek
jag kramar dig igenom rymden
du strålar gul, jag skrattar blå
och vi följs åt i evigheter
en glittervind som är vi två

Du och jag är miraklet här
du och jag är miraklet här
du och jag är miraklet här
du och jag är miraklet

Jag föds i varje blick du ger mig
jag ger dig allt, du ger mig mer
du ler så varmt åt mina tankar
sen den där dagen då ja sa hej


Ska peppa upp mig själv nu, det finns egentligen inget att må dåligt för! Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0