Friday - Im inlove!

Blev en förstklassig fredag för mig, började med tvättstuga, panikplugg och dugga kl 10-11. 41/46p tycker jag inte var illa pinkat! =) Men jag körde vm i google och bläddrade febrrilt i min älskade bok "Illustrerade Medicinska sjukdomar" som för övrigt är en av de bättre köpen jag har gjort i mina dagar:)

 

Efter duggan var kirrad följde jag med Milla, Robin, Elina och Björn på samisk konsert på campus, sjukt bra var det! :) Möte med min kliniska lärare på VVH och sen blev det shopping med Stina. Vi köpte likadana skor!!!! Visade sig att våra smaker börjar likna varandra.. Det trodde vi aldrig skulle hända!

Sjukt snygga!

 

GOTT

 

 



När shoppingen var avklarad käkade vi Kebabrulle på Pizzeria Aveny, rikttigt goda var dom plus att de hade oliver med kärnor inuti i salladsdisken! Det gillar jag skarpt:) Gick därefter hem till Stina och slappade ihop i soffan med glass och godis å inte minst KAFFE!!! har seriöst blivit beroende av det.. Inte bra=/ Fick värsta huvudvärken igår morse då jag skulle sitta och plugga på MB innan lunch.. Å då kom jag på att det inte blivit kaffe till frukosten eller något förmiddagskaffe som jag har vant mig vid nu när vi har haft skola mest varje dag.. MEN det var ett sidospår, det jag skulle komma till var att vi såg en riktigt, ritktigt bra film  LAWS OF ATTRACTION för de som gillar romantiska komedier så är den ett hett tips!

 


Tänkte att jag gatt bju på en golåt såhär på sluten av en godag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0