Kärlek när den är som bäst

Tjänster och gentjänster kan man sammanfatta den här söndagen med.. Min telefon badade i öl igårkväll vilket resultaerade i att knapparna började krångla REJÄLT! Gick inte att prata i den för det bara tjöt för den på andra sidan luren..

Gråtandes kom jag till bubben och han lyckades ta isär den innan jag han slö sönder den i ren ilska! Payade tillbaka med disk å kaffe å bullar till den hårt arbetande sötponken:)

Nu blir det film å imorrn blir det första dagen på NEUROKIRURGEN.. Nervöst! Men det SKA gå bra, det har jag bestämt mig för..



Tankarna dra iväg till annat håll.. Låten kommer att vara förstörd för alltid!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

På vilket sätt är låten förstörd?

2010-03-16 @ 20:26:00
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0