Kluven

Jaa jag vet inte vad jag ska tycka om min handledare egentligen.. Ska känna efter idag och göra det bästa av dagen! Får väl höra av mig till huvudhandledaren om det inte blir topp! Börjar känna alltmer att ANNIKAUL kommer bli en riktigt bra NURSE :) Första gången på länge jag känner att jag gjort ett bra yrkesval:)

Igårkväll när jag kom hem från NUS for jag bort på Nydala och åkte milen. Sen så sprang jag intervaller på vägen hem, rätt tungt med skidfodral med jacka, skor, skidor och stavar! Men det gick:) Sen gick jag hem till älsklingen och kollade på film, riktigt rolig var den=)

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag helt övertygad om att du kommer att bli en bra sköterska!

Kramilikram

2010-03-21 @ 13:17:35
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0