Ledig dag

Japp vaknade utan alarm strax före sju.. Steg upp och började dagen! Blev en längre frukost och sen ringa till Axlagården för att höra sig för lite men de hade inte hunnit kolla på sina ansökningar än. Skulle höra av mig senare tyckte de om inte de hörde av sig..

Sen for jag ut och sprang runt Nydala, halva varvet löpning andra halvan intervaller.. Härligt med tanke på det vackra vädret vi har här i Umeå för tillfället:)

Gick ner på stan efter lunch för anställningsintervju på hemtjänsten. Tror att det gick ganska bra, det jag tror jag skulle falla på är väl att jag inte vill jobba HELA sommaren.. Men men hon skulle då ringa till Camilla som jag angett som referens.

Gick sen hem till Angelica och drack lite kaffe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0