Kroatien

Det har varit en sjuuukt härligt vecka i Kroatien tillsammans med Maria:) Vi har verkligen laddat batterierna med vackra vyer, långa promenader, sol och oerhört god mat! Vi har bla gått upp och tittat på utsikten uppifrån ett berg, åkt båt och besökt Dubrovnik. Å så har vi gått på Spa/Relax på ett av hotellen eftersom det regnade den dagen:) Blev lite bekymmer med hemresan från Sthlm eftersom vi hade tänkt ta en sista minuten resa till Umeå men det visade sig att det inte fanns några biljetter kvar! Så vi fick snällt sätta oss på Ybuss på söndagmorgon istället och skumpa norrut.. Tur jag har Jonny som fixade middag till mig när jag kom hem till stan, picknickmys på gräsmattan<3

 

 

Vi fick köra båten! =)

 

Trevliga flickor:)



Veckan i Umeå har gått fort, fort.. Mkt trevligt att träffa kompisarna igen:) På onsdagen tog jag ett premiärdopp efter gymmet och sen så blev det grillning, promenad å filmmys med glass med en massa trevligt folk=) Å idag så blir det trevligt med bla fotboll och bastu med en massa glada:) Blir niiiice det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0