Nice kväll

Blev grillning med ett glatt ID06 gäng plus jag å Emil, Maria å Stina:) Riktigt gott och sen blev det att spela fotboll:) Jag å Emil satte ribban på spelet när han gav mig en knytnäve i ansiktet innan matchen ens hade börjat;) Många blåmärken för de flesta med andra ord och mkt gröning på kläderna eftersom det var sjukt halkigt! Men skoj hade vi iallafall=D Sen så blev det bastu för de flesta ur gänget å då tillkom även Ida:)

Lagom mör vakande jag upp imorse.. ska spela med hemvärnet nere på stan idag eftersom det är Kulturnatta i stan, ska även spela i Stadskyrkan 17.30.. Hoppas på att jag hinenr gå å lyssna på Lindas föreläsning däremellan! Fasen nu måste kaffet drickas upp och uniformen tas på!

KRAM älskar er!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilka härliga bilder från Kroatien. Ni verkar ha haft en härlig resa. Hoppas att batterierna är fulladdad nu :)

Kram gumsan!

2010-05-23 @ 19:01:33
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0