Hemtentat klart!

Nu har jag skickat in hemtentan så nu är det bara att be till tentagudarna och mina kära lärare från Luspengymnasiet att de lärt mig att ordbajsa på det rätta sättet! Gillade tentan faktiskt, det var bra frågor men jag känner att vi iallafall skulle ha fått en dag till på oss att skriva på. Förstår inte hur vissa i klassen blev klara igår? Jag satt från 9 på morgonen och sen till 23:30 på kvällen med avbrott för en promenad å laga middag och en 20 min på konsum.. Idag satt jag från 8-9:30 å sen från 11-15:30 å då var det ändå slarvigt på sluten.. Knepigt! Kanske man hjälpte varandra i större utsträckning om man satt på MB, vad vet jag?

Ugglas är bra skit
Älskar hennes röst och hennes texter <3



Har fått höra från flera håll att jag liknar Ugglas också, väljer att ta det som en komlimang trots att jag vet att det inte är många i min bekantskapskrets som gillar den kvinnan! :) För övrigt har mamma gett mig ytterligare ett smeknamn... SPRÄTTHÖNA! Jag vet int vart hon får allt ifrån om jag ska vara ärlig men sprätthöna är väl inte helt fel att kallas för väl? ;)

Sprätthöna?

 

Sprätthöna?


Kommentarer
Postat av: Milla

Du är min späver! <3

2010-11-04 @ 23:11:06
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0