Ladies Night

Ja det var ett tag sen jag skrev här.. Vad har hänt sen sist? Jo i fredags så lunchade jag med Stina på NUS innan bussen till Skellefteå gick 12:20. Ida kom även och gjorde oss sällskap ett tag, trevligt:) Blev en massa surr om återvinning och dylikt under bussresan så de två timmarna gick sjukt snabbt:) När vi kom fram så visade det sig att vi glömt något... BILJETTERNA!!!! Så det blev ett massa ringande för Ida och tilllslut så blev det så att Jonas skickade biljetterna med en buss:) Fin kille det där!


BROLLE - sötast som tjej!

 



Middag på Kinarestaurang och sen så fick vi skjut upp till Arenan där Ladies Night var:) Blev en helt underbar show med en blandning av ösiga låtar och myslåtar, precis som kvinnor vill ha det;) Bäst var Sjumilakliv med självaste Martin Stenmarck som för övrigt är lika het i verkligheten som på tv;) Efterfesten på Scandic Hotell var väl lite halvers men med trevligt sällskap så är det mesta nice:)




Lördagen blev en slappisdag med shoppping och fika på stan i Skellefteå å så fika + bio i Umeå på kvällen:) Vi såg på "Facebookfilmen" och jag gillade den verkligen! :)

Igår var en tuff arbetsdag med 4 timmars rast mitt på dagen.. tur jag hade goaste svägerskan som hade samma arbtstider som mig så jag fick skjuts:) Blev en långpromenad med Emil under rasten vilket var mysigt:) Sjukt länge sen sist!!!

Idag har jag jobbat och gjort en astabbe men det löste sig.. :) Har även blivit lätt generad då en kollega sa att en vårdtagare lärt sig ett nytt ord när jag var där "Ögongodis".. Å då syftade jag på att han skulle dit senare på dagen.. Redface!!! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0