Lost in space

Igår var jag på fest med temat "Lost in space" tillsammans med en hel hop med trevligt folk:) Förfestade hemma hos Ida och sen så vandrade vi mot Carlshem tillsammans med Milla och Elina:) Träffade två klasskompisar på vägen och jag bjöd på mig själv kan man säga.. ;) Geväret blev en succé och jag hörde det mer än vad jag såg det under kvällens gång;) Kvällen avslutades med djupa samtal och korvsvull med Bäck;) Varmkrov är nog en av de mest underskattade födoämnena ever!!!

Blev smått emodepp på min vandring hem (vilket kan ha berott på Melissas djuva stämma) och kallt var det, men hem kom jag och isäng:) Idag har jag chillat, läst en artikel (tur den var kort) gått runt Nydalasjön och söndagssvullat med Milla. Testade en pizza som jag inte ätit förut, "Grandiosa x-tra allt Pepperoni special" som innehöll Pepperonikorv, kebab, skinka och cayennesmör. God var den! :)

 

Har äntligen gjort slag i saken och röjt upp i mitt rum också å så har jag dammsugit och dammtorkat:) Ska rengöra datorn då jag stänger ner för dagen också:) En liten tomhet i magen känns det eftersom det inte blir en traditionell söndagskväll med Aqua 2 och söndagsfilm på Kuratorvägen.. Men men det kommer fler söndagar!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Åh, så gott med pizza.

2010-11-22 @ 11:06:45
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0