Pappas flicka

Jag är och kommer nog alltid förbli pappas flicka! Var som sagt ner till Husum i helgen och grattade gammpappa som fyllde 54 år igår. Det blev tårta tillsammans med mormor och honom så det blev stooora och många bitar av den rosa marsipantårtan:) Sjukt god var den! Lyxade till det med lutfisk till middag åxå...:) Han är så sjukt snäll den karln, när han for på affärn för att köpa fisk å det så kom han hem med en yoghurt åxå, "tänkte du skulle ha lite kärvt med frukost imorrn när du kommit hem till Umeå.." <3 min pappa!

Bjuder på en gammal bild på radarparet på Kroksjön

På lördagen så for vi till Kroksjö och adventspyntade lite plus att vi provkörde skotern efter att pappa hade satt in den egenbyggda tanken. Den gick bra, pappa kan fixa allt! Sen så svullade vi pizza på kvällen och dömde ut svenska folket som röstar sjukt konstigt på dansbandskampen..Å så impade pappa med att göra 20 armhävningar rätt upp och ner, var typ 3 år sen sist han gjorde en enda armhävning!

 

På fredagen tog jag min premiärtur med Botniabanan till Övik där farbror Kent mötte upp mig. Vi satt på kafé och diskuterade livets djupa ett par timmar å så blev det lite shopping innan affärerna stängde. Köpte med oss middag å så for vi hem till honom och Ingela och käkade och hade allmänt mysigt:) Fick en sjuuukt söt vit tomte av henne plus hennes gamla rävmössa, ny favorit på hatthyllan!!! :)

 

Så djupa tankar att inte ens ögonen orkar hålla sig öppna! ;)


Kommentarer
Postat av: Carina

Å inte blev det nån hockeymatch med mig! Inte en fika heller för den delen...:(

Skoja bara...vi får göra ett nytt försök nån annan gång :)

Kram du fina!

2010-12-01 @ 19:10:18
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0