=)

Gud vad skönt det är att det finns en hel hop med änglar här på jorden, å tur att de finns i min närhet åxå! Ingen ide att nämna några namn men ni vet vilka ni är:)

Igårkväll blev det sushi på Sagami för att fira Jennie som fyllde 23 år i tisdags tillsammans med en hel hop av hennes vänner=) Jag hade med mig Millabus som min respektive och jag trivdes mkt bra i sällskapet och med den sjukt goda maten! Sushi är NICE måste erkännas!

Tog inga bilder men det gjorde Milla tror jag så det kommer väl kanske några bilder på hennes blogg någon gång i framtiden.. Riktigt nice var det att träffa Gull Britt åxå å Emelie förstås! <3



Efter skolan idag gick jag hem till Stina och socialicerade över middag å en kopp kaffe(lr två koppar rättare sagt), ritktigt trevligt som alltid:)



Imorrn blir det jobb 8-16 å sen After work med folket på Harrys:) Ska bli kul att träffa dem utanför jobbet!

Kommentarer
Postat av: Milla

Du glömde nämna den sjukt fina katten jag köpte, och min femma som jag sålde med 100% vinst! ;D

2010-10-14 @ 20:21:52
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0