Feel the pepp!

Jag å mina klasskomisar läser just nu den slöaste kursen i mannaminne, blir lätt stressad av det! Men jag är fan glad ändå att jag får vara ledig ett tag åxå.. Hinner jobba och göra en massa roliga saker då=) Till helgen ska jag fara till Skellefteå men Ida och några av hennes tjejer och gå på Ladies Night, blir kul! :) Ska bara försöka att hitta något fint att ta på mig åxå.. Svårare det när hälften av garderoben består av underställ/träningskläder och andra halvan av halvers kläder som jag lessnat på eller använt sjuuukt mkt!

Tog en promenad på förmiddagen med Ida nere vid älven, jättefint vinterväder med kyla och sol:) Sen lyxade jag till det med en liten kaffe på Kahls:)

Ida och Ponny:)

 

Vackert:)


Träningen går bra, har dock inte blivit nå mera vattengympa sedan PB dissade mig;) Nä men det har bara inte funnits möjlighet till det, ska gå på torsdag tänkte jag för att visa att jag inte blev opepp pga att han var upptagen;) Idag blev det Cykel 55 med Jonny och sen Afro med Maria. Sjukt bra träning båda två!


Ikväll blir det film på Språkgränd sen kanske mys om man får önska.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0