Funderationer

Börjar luta mot att lägga ner bloggandet nu, tar mest bara tid plus att människor glömmer bort att snacka med en för det man har att säga är redan skrivit.. typ.

Iallafall så har jag hittat värsta albumet med Gyllene Tider, ett par av låtarna blev jag förälskade i på Aqua 2 passet som Peter har på söndagarna så jag gatt leta i Spotify:) Mkt bättre musik på Aqua 2passen av Aqua Powerpassen vilket jag tror beror på åldersskillanderna mellan deltagarna på 2:an å Powern;)

Nu ska jag läsa vidare och mäns våld mot kvinnor och sedan kanske det blir att knalla iväg till MB och läsa en stund:)

Kommentarer
Postat av: Carina

Gyllene Tider....det var tider det!!

Kram fina du!

2010-10-18 @ 18:50:22
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Anki

Hoppas du har det bra Annika, sköt om dig :) Kramar

2010-10-19 @ 07:59:49
URL: http://larssonangelicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0