Krogrunda

Igår blev det att jobba mellan 8 å 16 å sen så blev det After Work med B-rudarna på O'Learys med buffé:) Det blev ett samling av glada tjejer; Sara, Therese, Angelica, Sofia, Erlinda, Agneta och Nadja:) Å så jag förstås;) Vi fortsatte sen till Bishop där vi stötte på vår chef. Nästa ställe blev Allstar med öl å popcorn å slutligen Harry's då tyvärr  Sara inte hahade på och Therese gick rätt tidigt pga tävling idag. Efter nån drink, dans och surr så stack bästaste Angelicamys hem till hunderna så då cyklade jag upp till Origo för att kolla läget där. Träffade inte så många jag kände med de blev då dans med Björn å Johanna, Anders och Bosse. Fick mig en kram av Jonny å en pratstund med David Erik åxå!


Blondies!



Nu blir det att fortsätta frukosten med att kika på Lite sällskap:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0