En sån härlig dag!

Undrar vem Alias är som kommenterade ett av mina inlägg om hur det är att tycka om någon..??? Blir nyfiken ju vilka det är som läser bloggen egentligen.

Idag har jag tvättat, en jättemassa par trosor och sockar vilket visar avslöjar ungefär hur längesen det var som jag tvättade sist. Sen så har jag föröskt förbereda mig inför morgondagens seminarium, annars har jag inte hunnit med nå mera plugg=/ Allting går så jäkla segt på den fronten just nu! Inge bra med tanke på att det är tenta nästa vecka och att jag ska infinna mig i Kråkberg nästa vecka.. Men men imorrn på torsdag och på fredag ska jag plugga tänkte jag.


Nytränade.. jag har börja få böld i fejjan igen=/


Var på spinning med Milla och sen var det födelsedagstårta hemma hos Fredrik, trevligt:) Å ikväll har det varit svull hos broder Tuck och Angelica. Hon har skaffat sig en ny hund, skitsöt tik med namnet Agnes=)


Angelica och Agnes

 

Nää fokus Annika, fokus! Har fått högsta betyg på alla tentor hittills så jag vill gärna fortsätta på det spåret.. (förutom läkemedelsräkningen som jag fick göra om). Intressant ämne men alltför många fina vänner att umgås med här i Umeå och en supersläkt som jag gärna vill träffa åxå:) Plussa till IKSU och ackert höstväder så förstår ni mitt dilemma! ;)

 

 

Solskenpromenad innan skolan igår:)


Kommentarer
Postat av: Carina

Jag har min sista tenta på fredag, om det inte blir omtenta :/ och det känns grymt skönt!!

Vilken fin bild på Angelica och Agnes, och en skymt av Anders fick man också :)

Kramkram

2010-09-22 @ 16:07:45
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0