Melissa Horn

Vår sista dans

Jag vet vad som måste göras Ända sitter jag kvar här I ett sista kapitel som jag har förälskat mig i Jag försöker att strida mot känslan Men den är rädd och den spelar ett spel nu Jag får för mig att jag kan va kvar men vet inte hur




Med ena foten utanför

Du ville träffa mig i veckan
det var nån dag som passade dig
du tog förgivet att jag kunde
men du glömde fråga mig
du glömde fråga mig

Du flyger högre än oss andra
man får se upp varenda gång
först när du tar dig ner på jorden
först då kan jag va din vän
först då kan jag va din vän

Du ville träffa mig i veckan
och du vill alltid samma sak
du vill ha det du förlorat
men mig får du inte tillbaks
mig får du inte tillbaks




Kommentarer
Postat av: Alias

På pricken!

2010-09-30 @ 10:52:58
Postat av: Alias

"Vem lämnade vem?" är bra

2010-10-05 @ 08:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0