Träning

Kommer bli en höst full med träning känner jag! Kroppen är stark och peppet är högt från alla håll och kanter, frågan är hur länge de andra hålller ut? Jag vet själv att jag kommer köra på tills jag stupar! ÄLSKAR verkligen att träna, känna svetten drypa och smärtan i kroppen som skriker nej nej nej till mig när jag kör lite hårdare! Har funnit kärleken i spinningen som jag testade för första gången igår tillsammans med två kollegor, Sara och Therese:) Idag blev det pass nr 2 tillsammans med Milla, men hennes cykel var kass så hon gick hem igen.



Musiken dånar, tankarna spränger i huvudet tills de rinner bort tillsammans med svetten som forsar längs kroppen och det finns då längre inga bekymmer i världen, sjukt bra:) Är nu sugen på att testa ett pass som kallas Dynamic Training men jag vet inte vilken sötnos jag ska gulla med mig dit, är mina vänner svårflörtade får jag knata dit själv och testa.


Efter min löptur i Kroatien!



Idag slog jag in 600 spänn i form av presentkort som man kan använda i en masssa affärer i stan genom att sätta golfbollar på en minigolfbana som de hade satt upp i en monter på välkomstsmässan på Campus:) FAAAAN vilken tur jag hade vad bäst jag är! Det trodde jag inte efter min och Thereses minigolfrunda tidigare i sommar!

Nu är det dags för sängen! Imorrn väntar ännu en dag på skolan:) Efter skolan blire Stepmuskel eller Bodypump!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0