första dagen

Tjollahopp!

igår var jag förbi en sväng på Stroke och sa hej och fick hämta ut kläder. Ska köra ett inskolningspass imorrn och är måttligt nervös. Kändes som om det är bra stämning på avdelningen och det faktum att jag kommer vara på "öst" känns super. Det är där patienterna kommer efter det akuta skedet om de är i behov av kortare rehabilitering. 9 patienter på 3 sköterskor dagtid och 2 st kvällstid, hyfsat personaltätt tror jag:)

Ahh shit - Annika Berggren SJUKSKÖTERSKA!!!




På eftermiddagen tog jag en promenad bort til Biltema och köpte vevlager till min cykel. Sen tog jag en svämng på Intersport och GUUUD vad mkt grejer man skulle kunna köpa där! Var nära att köpa en ny adidasjacka/tröja men jag stör mig på att de är så korta i armar och rygg! Kanske bör kolla på herrsidan och se om passformen är bättre där. Kommer att önska mig en pulsklocka av pappa när jag tar examen nu i vår.. Blir toppen eftersom jag har lätt att fegträna.. ;)



Idag ska vi göra klart vår presentation och öva in den.. Sen så ska jag vara ledig i em och sen vara social på kvällen. Blir att ta en tidig kväll då jag börjar redan 06:45 på torsdagmorgon.

Kommentarer
Postat av: ♥ Carina ♥

Ser fint ut det där!

Annika Berggren sjuksköterska...

sitter som en smäck i gommen ;)

Kram

2011-04-06 @ 09:46:47
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0