Om en bra beslut

Sjukt nöjd över mitt beslut (tack mamma att du peppade mig) att åka hem till stan i helgen. Fick en trevlig tjejkväll tillsammans med Angelica och hennes syster å så Sara. Vi drack vin och såg på tredje Narniafilmen och gjorde ett par halvhjärtade försök till att spela Cluedo och Jag har aldrig..  Trött som vi var och snäll som Angelica var så fick jag sussa på deras soffa inatt, vaknade av att Lily var uppe och grejade rätt tidigt. Trots att jag var lite trött så kände jag så mkt kärlek till denna söta unge och jag tyckte bara det var mysigt att titta på barnprogram å surra med henne:)

Vad har jag gjort idag då? Varit rätt så lugnt faktiskt med lite inlines runtomkring på Tomtebo, går inte att åka på gång- och cykelvägarna än så jag fick hålla mig till bostadsområden, kändes lite riskabelt att åka omkring på storvägarna då jag inte kan bromsa.. ;)

Fick även tummen ur och lagade 3 par jeansbyxor som jag vägrar kasta trots att ett par av dom har ett antal år på nacken och krävde 6 st lagningar innan de var hela igen.. Arvegods från Angelica då jag kanske var 16 år eller nåt åt det hållet. Tog en promenad också med Fredrik, hade tänkt ta med Agnez men missade att ta med nyckeln till brorsan =/

Kvällen har jag spenderat med Stina, var riktigt gott med MAT igen, har blivit mest bara Arraksbollar, gröt, mackor och Fil i Lycksele känns det som.. Men nu festade jag till det riktigt rejält med tunna spjäll och vitlökspotatissallad från charken på Ica och så sallad och vitlöksbröd. Vi köpte också Wienernougatglassen som Sia har.. Den är sjukt prisvärd för den som inte har testat den! Gräddglass ska det vara:)

Hmmm.. Vad tusan ska man ha för klänning på avslutningen??

Från Studenten.. :)


Kommentarer
Postat av: ♥ Carina ♥

Du hittar nog en fin klänning innan avslutningen. Tänk, det är inte länge kvar nu...

Ett stort grattis på din namnsdag idag och Glad Påsk!

Kram kram

2011-04-21 @ 13:10:06
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0