Älska helgen!

Jaa fasen vad jag har börjat att älska att vara ledig, så jäkla skönt! Och då finns det även tid att göra roliga och trevliga saker:) I fredags blev jag inbjuden till finaste Stina på middag tsm med hennes tre kompisar:) Maten var god, sällskapet var toppen och stämningen var sådär lagom fredagsmysig - perfekt start på helgen med andra ord! :)

Det bjöds på lax och kräftstjärtar i ugn och kokt paotatis samt en god sallad med nån specialsallad, tomater och fetaost:) Niiice! Efterätten toppade allt i efterrättsväg tror jag - kladdkakemuffins med grädde och bär:) Stina vet hur hon ska charma Annika;)

ur arkivet.. ;)



Lördagen startade med en härligt spinningpass och en massa solsken.. Gick och sjöng Beautiful Day för mig själv:) Fick lite pluggtid faktiskt men inte så mkt skrivit.. Hälsade på broder Tuck åxå å där var även Kevin å Marcus var, sjukt kul! :) Blev lite bilsladd å sånt kul innan det var dags att strosa hem..:)

Kvällen var trevlig med pizzabak och melodifestival och annat mys. Blev sen att gå förbi Lisas och Björns födelsedagsfest en stund vilket var aptrevligt:) Millabus busade runt och stämningen var på topp!

Haha



Dagens planer är rätt så obefintliga just nu, var snack om backen men det verkar inte bli så.. Promenad någon? Ikvöll blir det iaf middag i korridoren och möte, blir säkert trevligt/gott.

Kommentarer
Postat av: Alias

Sååå, det där är alltså stina? Men då fattar ja varför du gillar henne, Hon är trevlig!

2011-02-22 @ 08:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0