Sjuk tjej

Ja man får tycka synd om sig själv då man är sjuk.. Har känt mig mer eller mindre sålig sedan i tisdags så det har inte blvit någonting tränat. Shit alltså vad jag är beroende av endorfinet!!! Var sjukt förbannad å irriterad både i onsdags å torsdag.. Men igår så blev det långpromenad med Carro och Agnez å korvgrillning till lunch så då kändes det bra:) Men fick tillbaka det sedan på kvällen och blev dålig igen=/ Så idag låg jag till efter 13 innan jag orkade stiga upp och gå ut i det underbara vädret. Var rätt bedövad så jag kände det gick bra att gå ut, kanske inte så konstig efter 400mg Ipren plus 2 gram Alvedon på samma gång;) Jag är nog redan lite förstörd av att vara sjuksköterska trots att jag inte är färdig än med utbildningen. Tänkte på personerna som är på väg till operation, de erbjuds 2 mg Alvedon för att kunna slappna och få en grundsmärtis och då tämkte jag att det var just precis vad jag behövde för att kunna sova bort sjukan! ;)

Tråkigt att missa spelningen i Robertsfors idag.. =/ Men men det kommer fler tillfällen! Va då kul att Carro kom och hälsade på iaf, var ju ett bra tag sen vi fick surra;)

Saknar en person så ofantligt mkt, vill bara gråta då jag tänker på det! Men jag vet att livet går vidare och jag gör mkt roligt här i Umeå. Så oootroligt jobbigt att veta att vi är perfekta tillsammans men att våra drömmar går isär.. :( Det är tärande.. 


Kommentarer
Postat av: ♥ Carina ♥

Hoppas allt är bra med dig och att du piggat på dig!

Kram på dig!

2011-02-16 @ 18:14:22
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0